Närkingskt

Jag vill GNÄLLA och KLAGA. Jag vet att jag aldrig bloggar, men nu behöver jag någonstans att ventilera. Jag tycker inte om att programmera när jag inte förstår. C# och Visual Studio är inte för mig för jag förstår inte. Ett halvår av föreläsningar och jag inser att jag inte ens förstår de viktigaste grunderna av skiten. Det är fan inte okej. Jag orkar inte. Jag har dugga imorgon men jag orkar inte ens försöka förstå. Jag VILL förstå, men uppenbarligen vill inte min hjärna det och då får det vara så. Varför ska jag säga emot och tvinga in saker i huvudet den ändå inte vill ha. Jag borde vara SNÄLL mot min hjärna, så mycket annat skit som jag utsätter den för. Ångest, alkohol och onödiga funderingar.

Jag tycker heller inte att det är ett speciellt bra program jag går på. Jag vet inte vad jag vill göra längre, och även om jag vill hålla på med grafisk design börjar jag tvivla på mig själv och mitt driv inom det. Jag är inte speciellt duktig. Jag vill vara, men det är inte så. Min kreativitet har blåst bort och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Samla krafter och inspiration kanske. Vart? UTOMLANDS. Fan vad jag vill utomlands. Jag vill bara vara, resa runt och ta dagarna som de kommer, men denna gång under en väldigt mycket längre tid. Fatta var underbart! Eller bosätta sig för en kortare period någonstans i något annat land. Lär också vara asnajs. Jag vill bort från vardagen och livet ett tag. Men det kommer aldrig att hända.

Och jag vill GÅ OCH HANDLA! Men tror du inte det regnar och åskar då plötsligt?! Jag borde gå ändå. I regnet. Helst vänta tills det verkligen spöregnar och gå då. Ja. JA! Jag måste ha smör. Och något att tröstäta.

JAG HAR ONT I HUVUDET. Och inte har bemanningen hört av sig om sommaren. Jag går som vanligt och antar att jag får jobba, men det vore ju trevligt att veta vilka veckor så man vet något om hur ens liv ser ut i sommar. Schema lär jag ändå inte få förrän mitten av juni så lär till exempel inte veta förrän då om jag jobbar midsommar och sådana bra-att-veta-saker.

Och det finns mer. Det finns alltid mer.

TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTTTRÖTTTRÖTTTRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0