Take your life with cocaine

Det är svårt att inte bli taggad av insparkslåtarna, därför behöver man inte bry sig om rubriken mer än som låttext.

Jag är duktig! Jag har äntligen blivit klar med en distanskurs, och har på så vis 7,5 högskolepoäng. Det är dock inte tillräckligt för att jag ska kunna få studiebidrag, men jag håller tummarna ändå. Tror inte CSN är så överseende tyvärr, men hoppas går ju. Jag tycker jag borde få.

Jag har även lyckats få 1a och 2a på mina skisser, där man kan få G, 1 eller 2, så det är bra! GLAD! Klar med filmaffischuppgift är jag också, och dessutom väldigt nöjd med den. Nu sitter jag och nöter in hur man gör vackra saker i Illustrator, och det går också faktiskt ganska bra. Det känns värre sedan med InDesign, men det ska väl gå.
Fortfarande förkyld. Fan. Och igår kväll satt jag och saknade alla vänner hemma. Det bara kom över mig, har aldrig känt det så starkt sedan jag kom hit. Men om en vecka får jag träffa dem, och efter det kommer jag ha mer eget rum än vad detta är så det känns bra.

--

You are in pain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing
...(NOMY - Cocaine)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0