Welcome to a place in fucking nowhere

Återigen på besök i Åsbro. Jag har en vecka utan lektioner så passade på att åka hem. Jag har haft en sjukt bra helg, verkligen. Återigen intensiv, men jag gillar det verkligen. Från och med idag klockan sju så tog det intensiva slut och sedan dess har jag varit uttråkad. Försökte mildra med datorn, musik, film, men segt har det varit. Äntligen kan jag gå och lägga mig. Får hoppas att vardagarna som kommer inte blir riktigt så sega som min kväll har varit. Men, men. Har en del plugg jag måste göra också.

A stranger I've become
Yet the street seem so familiar
I don't bother holding on
To the place that I once cared about
To the street I've wandered late at night

Everytime I'm coming home
I feel like I don't belong

Welcome to a place in fucking nowhere
Gotta leave no way I fucking stay here

(Neverstore - Rejected all along)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0