I just want to run to you

...men nej, för jag vet inte vad jag vill.

Igår satt jag för övrigt vid datorn konstant i över tolv timmar. Tror nästan det är rekord för mig. Var tvungen att få magasinet klart och jag hade en hel del kvar att göra. Tvungen att ta beslut och fixa layouten, för jag kommit på nytt hela tiden som jag velat provat, och sedan skriva klart alla artiklar. Jag hade med andra ord väldigt dålig framförhållning i den här uppgiften med tanke på att vi fick reda på den i början av kursen. Men nu är den inne! Nu är det bara allt annat kvar... hmpf. Men Grafisk Design och Teknik är najs, slapp man däremot VetProj-kursen så skulle allt vara bättre.

Beslutsångest. I allt. Vad svårt det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0